2013. január 28., hétfő

Gyerekülés három gyereknek

Régóta foglalkoztatott bennünket a probléma, hogy hogyan fér el egy viszonylag nagy autóba (Astra Combi) három gyerekülés egymás mellett. Mértünk, centiztünk, osztottunk, szoroztunk, de elméletileg sehogy. Hiányzott még pár centi a számításaink szerint. 

A Nagykanizsán fellelhető bababoltok választéka gyerekülés tekintetében is silánynak mondható, esély nem volt arra, hogy itt tudunk megfelelő gyerekülést venni. Én arra gondolni sem akartam (nem mertem), hogy ezért a "kis" problémáért le kellene cserélni az autónkat, de O. már autókereskedésekkel levelezett ez ügyben! Maradt még a Vatera vagy a bolhapiac, de túl nagy lett volna a kockázat mindkét esetben.

Szombaton felkerekedtünk a zalaegerszegi Brendon-ba és szemtelenül nagy választékot találtunk gyerekülésből. Oda is vittük a kis centinket, de mint minden más esetben, itt is a puding próbája az evés volt: az áruház vezetőjével együtt megragadtunk két gyerekülést és próbáltuk bepasszírozni a már meglévő Blanka ülés mellé. 

Jelentem, sikerrel jártunk, mivel az ülések kialakítása - szűkülés-szélesedés - pont úgy esett, hogy befért a Blanka ülése mellé a másik kettő. És még márkahűek is vagyunk, nálunk a Touragoo a nyerő!


1 megjegyzés:

  1. Majd meglátjuk, hogy a kölkök mennyire fogják bírni az utazást. Remélem nem fognak egész úton ordítani:)

    Amúgy a másik autót még nem vetettem el, mint ötletet. Ki tudja, hátha összejön rá egy kis aprópénz:)

    VálaszTörlés