2013. február 11., hétfő

Ami a konyhámból kikerül - reklám helyett

A Facebook-on keresztül ráleltem egy nagyon jó gasztro-blogra, amelyen a recepteket - szerintem - még a kezdő háziasszonyok is el tudják készíteni, mivel többnyire ún. fázisfotókkal kerülnek fel a blogra. Könnyen beszerezhető hozzávalókkal készülnek ezek az ételek, nem kell hozzájuk konfitált fokhagyma vagy málnaecet, mégis megállják a helyüket akár hétköznapi ételekként vagy ünnepi fogásokként is. 

Ajánlom ezt az oldalt a főzni szerető, de tapasztalattal nem annyira rendelkezőknek is, bátran ki lehet próbálni a folyamatosan bővülő recepteket.

Én először a töltött háromszögeket készítettem el innen, a siker teljes volt! 

Korábban már próbálkoztam más főzős blogokkal, de valahogy egyik sem hozzám szólt. Ez a blog is nagyon tetszett, viszont itt a hozzávalók beszerzése kicsit nehézkes számomra, és nem annyira hétköznapi ételekről szól. És szerintem a blogot - címével ellentétesen - igenis mesterszakács írja! :) :) :) 


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése