2012. október 15., hétfő

Amiért érdemes blogot írni azaz újra a zoknicsipeszről

Még júniusban írtam a zoknicsipeszről, és aki ismer, az tudja, hogy komolyan is gondoltam: a zoknicsipesz elválaszthatatlan részét képezi a mosási folyamatnak.



Mielőtt újra belelendülnék és a zoknicsipesz dicsőítésébe kezdenék bemásolok egy kedves levelet, amelyet tegnap kaptam magától a zoknicsipesz feltalálójától:

"Kedves „algamonx”!

Több, mint 16 éve találtam fel a zokni csipesz Ön által „eredetinek” tartott formáját és anyagszerkezetét, de igazán azóta sem foglalkozom a témával –azon kívül, hogy nap, mint nap használjuk a barátaimmal együtt – de ma késztetést éreztem arra, hogy kifejezzem köszönetemet!

Telefonon hívtak Budapestről, csipeszt akartak rendelni, de a web-szerver valamiért nem igazolta vissza a mailjüket. Hosszas elnézéskérés a vasárnapi zavarásért, majd csevegés.. Innét tudtam meg, hogy az Ön blog bejegyzése győzte meg a családot: hasznos jószágról van szó.

A Hölgy megadta az általa olvasott blog elérhetőségét, és elképedve olvastam, hogy van még ilyen a világon: érdek nélkül, ingyen, fikázás helyett őszinte, ráadásul elismerő véleményt tettek közzé. (Talán gyalázat, de egyáltalán nem követtem az elmúlt 15-16 évben a „megjegyzéseket”, annyi a korlátolt, zárt, újdonságokra érzéketlen, mindent elutasító emberrel találkoztam, hogy belefáradtam az ostobák elleni küzdelembe.)

Szívből köszönöm Önnek a kedves dicséretet, jó egészséget kívánok az egész családnak, és ha elfogynak a csipeszek, kérem jelentkezzen, boldogan, ingyen küldjük a pótlást!

Szeretettel:

 

Aszódy József"


Amikor elolvastam én is legalább úgy meglepődtem, mint a feltaláló, hogy van még ilyen a világon, nem várt köszönetet kapni, hiszen bejegyzésemet tényleg nem érdekből írtam. És hogy van hatása a blogbejegyzésemnek az külön jó érzés. Minden blogolónak hasonló élményt kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése