2013. július 3., szerda

Saját webáruház?

Teljesen véletlenül akadtam erre az üzleti lehetőségre, és mint minden érdekességre, újdonságra nyitott ember, bele is vágtam. Azóta írok egy másik blogot, és próbálom felhívni mások figyelmét is arra, hogy milyen egyszerűen lehet saját webshopja manapság az embernek.

Egyedülálló lehetőség ez ma az interneten, Papp Lajos találta ki, aki így vall erről:


Papp Lajos
"Papp Lajos vagyok, a Sajatwebshop Franchise Rendszer megálmodója és alapítója. Kipróbáltam többféle üzleti lehetőséget, MLM rendszert, hagyományos vállalkozást, de egyik sem működött igazán jól. Nem azért, mert nem voltam elég szorgalmas, hanem mert mindenhol falakba ütköztem. Egy kezdő vagy újrakezdő vállalkozó számára ezek az akadályok leküzdhetetlenek, ellehetetlenítik a munkájukat. Egy nap álmodtam egy merészet: létrehozom az MLM rendszerek és az online kereskedelem olyan ötvözetét, amely során az előnyöket megtartom, a hátrányokat, korlátokat lebontom. Örömmel jelenthetem be, hogy 2 év kemény munka során sikerült megalkotnom a Sajátwebshop.hu Franchise Rendszert. 2013.03.01-én elindítottam a Sajátwebshop Franchise Rendszert és a franchise partnerek regisztrációját. Ön kivételes helyzetben van, hogy olvassa ezeket a sorokat, mert minél hamarabb regisztrál, annál nagyobbat tud szakítani a piacból."


Akik szeretik a Youtube videókat, azok ezt nézzék meg!


És persze hozzám csatlakozzatok :)  itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése