2013. június 25., kedd

Hófehérke mint a fény az alagút végén

Legidősebb leánygyermekem, Blanka tegnap este, amikor már harmadszor meséltem el neki az ominózus Hófehérke mesét, odahajolt hozzám, megpuszilt, és így szólt: Anya, ez nagyon szép volt! 



Teljesen meghatódtam, mert ez a mese, úgynevezett szuggesztív mese, Hófehérke kvázi tetőjavító munkás, nincs a mesében sem alma, sem fehér lovon bevágtató királyfi.* Hogy mégis annyira szereti ezt a mesét, annak külön örülök, és remélem, beindult Blanka kis lelkében az a folyamat, ami segíti őt az éjszakai bepisilés elmaradásában. 

Múlt héten írtam a családállítás mint módszer alkalmazásáról az éjszaki bepisilés kezelésében, bevallom, eleinte hittem is meg nem is ebben a családállításos megközelítésben, de most már hajlok arra, hogy sikerülhet!

Külön köszönet Tüske Ágnes pszichológusnak, aki segített másként, másképp megközelíteni ezt a nagyon kényes problémát. Amikor az éjszakai bepisilésről először írtam, nem gondoltam, hogy még nyár derekán is ezen fogok problémázni...

*A mesét kérésre az érdeklődők rendelkezésére bocsátom. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése