2012. május 17., csütörtök

A jótevésről

Öreganyám szokta mondogatni, hogy "néha jót is kell cselekedni", tehát valami olyant, amiből közvetlen hasznunk nem származik.

A tegnapi nap folyamán kettő ilyent is cselekedtem, kevésbé tudatosan.

Az eredmény lenyűgözött engem is. Tegnap este későn kaptam köszönet-sms-t (a pelenka-torta gyártásáért), és ma olvastam a köszönet-üzenetet, amelyben az egyik kedves ismerősöm hálálkodik a halom gyerekruháért, amit küldtem neki. Ezek a cselekedetek nem terheltek meg, viszont örömmel tölt el, hogy más is örül.

Lehet, hogy ilyen egyszerű az élet? Jó tett helyébe jót várj, stb...??? Nem hiszem. Ennél sokkal több kell, de hiszem azt, hogy ha én másnak nem akarok rosszat (miért is akarnék?), akkor velem jó dolgok fognak történni. Ugye?

A jótevésről 

4 megjegyzés:

  1. Így van. Lehet, hogy neked nem kerül semmibe az, hogy adj, de akinek adod, annak lehet, hogy az minden...

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval... :)

    VálaszTörlés
  3. Erre szokták mondani, azt kapsz, amit adsz. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves lilikrisz! Én is ebben bízom!!! :)

    VálaszTörlés