2012. október 29., hétfő

Kriszta karkötőtartója

A Kreatív Tehetség témában korábban írtam már Heni babafotóiról, most folytatom a sort Krisztával, aki karkötőtartót készített, és elküldte nekem a folyamat egyes fázisait.

Ez egy képkeret alap, amit a méltán híres nagykanizsai bolhapiacon szerzett be.


Itt már elkészültek a furatok is:

Ennél fázisnál ragasztóval bevonásra kezd kerülni a tartó.

Itt már látszik a kész alap.
Itt pedig a fogantyúk is felkerültek az alapra.

A kész műremek - rajta a karkötők.
Szerintem nagyon jól sikerült!

Újfent meg kellett állapítanom, hogy a baráti körömben csupa tehetséges ember van. Ez annál is inkább fontos nekem, mivel engem nem áldott meg a sors kézügyességgel, ezért őszintén csodálni tudom, ha valaki alkot. Köszi Kriszta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése